Saturday, November 25, 2006

meeting people is easy


להיות ישראלי בדלהי: ללכת לבקר במסגד הענק (25 אלף מתפללים בו זמנים בתפילות יום שישי), להתבקש לשלם בכניסה מאתיים רופי עבור כל מצלמה, להסתיר את המצלמות היטב בתוך התיק ולהצליח להכנס בלי לשלם משער אחר. י
כמה קל לישראלים. אנחנו בכל מקום. אנחנו תמיד שמחים להתחיל שיחה עם ישראלים אחרים, ולגלות כמה שיות מהר את הפיצוח - המכרים המשותפים. אנחנו מעצמה, בעיני ההודים ובעיני עצמינו, כח כיבוש משוכלל ויעיל, פוסט-קלוניאלי. י
אני אשמח לפגוש את הבחורה שכתבה פה את השלטים בעברית, ואת הבחור שלימד את ההודים להגיד "סבבה אחי", ו... אני כבר אחשוב על משהו לומר להם. י
נכתב בדלהי, 24/11/06 בערב. בתמונה: "אני לא מאמין! עבר פה פיל עכשיו!". י

2 comments:

Anonymous said...

היי מותק,
גם פתאום קלטתי שכתבת משהו- וגם שאני יכולה להוסיף לך תגובות.
איזה כיף לקרוא מה שאתה כותב- לילוש ואני מתמוגגות פה ....
אנחנו מתגעגעות אלייך מאוד אני אוסיף לך תגובה כל יום
נשיקות

Yaara said...

כוח כיבוש פוסט קולוניאליסטי?
זה נאמר כאילו זה משהו חיובי...

האמת שזה די מגעיל בעיניי שהסתובבתי במיין באזאר בדלהי והקיפו אותי שלטים כגון "שמעון מלך הפלאפל"
בשביל זה באת להודו...?